Pośpiech nie wskazany
Z reguły na samym początku stosowania diety mamy dużo samozaparcia. Perspektywa utraty kilku kilogramów napędza nas do działania i sprawia, że skrupulatnie przestrzegamy zasad zdrowego trybu życia. W drugim-trzecim tygodniu diety niestety często nasz zapał topnieje niczym śnieg na wiosnę. Jesteśmy zmęczeni nieustanną odmawianiem sobie tego co lubimy oraz ćwiczeniami, a efekt wydaje nam się nieproporcjonalny do włożonej pracy. To jednak zupełnie naturalne! Najważniejsze, by na tym etapie nie porzucić odchudzania i nie zaprzepaścić uzyskanych rezultatów.

Prawidłowa utrata masy ciała powinna wynosić od około 0,5 do 1 kg na tydzień. W pierwszym etapie diety nasz organizm traci jednak głównie wodę, co może skutkować dość szybkim spadkiem wagi. Niestety to tylko pozory, bowiem płyny mają tendencję do powracania, zatem po 3 dniowej, czy nawet tygodniowej głodówce, efekt będzie jedynie chwilowy. Jeśli zależy Ci na utracie podskórnego tłuszczu nie śpiesz się. Postaw na zdrową dietę i aktywność fizyczną – tylko w ten sposób uzyskasz wymarzone rezultaty.

Przepis na sukces
Najlepsza dieta to ta oparta na zbilansowanym sposobie odżywiania. Nie skupiaj się na natychmiastowej utracie kilogramów, a długofalowych efektach. Swój jadłospis oprzyj na warzywach, owocach oraz pełnoziarnistych produktach zbożowych – znajdziesz w nich bogactwo dobroczynnego błonnika, który nie tylko zapewnia uczucie pełności, ale także usprawnia odchudzanie i wspomaga wydalanie tłuszczu. Zamiast czerwonego mięsa i tłustych serów sięgaj zaś po niskotłuszczowy nabiał. Świetnym wyborem będzie kurczak, indyk czy chudy ser twarogowy, gdyż produkty te zawierają mnóstwo cennego białka (będącego budulcem mięśni), oraz niezbędne witaminy i aminokwasy. Nie zapominaj także o tłuszczu! Postaw na nienasycone kwasy tłuszczowe takie jak olej rzepakowy, awokado, orzechy, nasiona czy ryby. Ogranicz natomiast sól, czerwone mięso, cukier oraz produkty typu fast food.

Ćwicz, ćwicz, ćwicz!
Sama dieta nie zapewni Ci jednak idealnej sylwetki. Jeśli marzysz o mocnych udach, jędrnych pośladkach czy sześciopaku na brzuchu, niezbędne będą regularne ćwiczenia fizyczne. Do wyboru masz kilka rodzajów treningów m.in.: cardio, interwały, ABS, a także ćwiczenia izometryczne czy izolowane. Wybierz to co sprawia Ci przyjemność! Intensywność wysiłku dobierz zaś do swoich możliwości – to bardzo ważne, zwłaszcza jeśli chcesz uniknąć kontuzji.

Nie masz czasu na wizytę na siłowni? Nic straconego! Ćwiczyć możesz także w domu czy w drodze do pracy. Już 30 min intensywnego marszu każdego dnia po kilku tygodniach wzmocnią mięśnie Twoich nóg i brzucha. A jeśli dodasz do tego jeszcze kije nordic walking, popracujesz także nad siłą ramion! Nie lubisz spacerów? Wypróbuj taniec, jazdę na rowerze czy jogę. Pełna dowolność!

Włącz spalanie tłuszczu!
Pozbyć się zbędnego tłuszczyku pomogą Ci także odpowiednio dobrane suplementy diety, takie jak ProSlimer marki DuoLife. Suplement diety ProSlimer działa kompleksowo efektywnie wspomagając każdy etap odchudzania: zarówno intensywne odchudzanie, jak i końcową stabilizację masy ciała. Dzięki zawartości szeregu naturalnych substancji aktywnych, takich jak ekstrakt z owoców Garcinia cambogia, Acai czy Goji. Jego codzienne stosowanie poprawia metabolizm energetyczny, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, zmniejsza łaknienie oraz ogranicza przyswajanie cukru. Dodatkowo znajdujący się w produkcie ekstrakt z młodego jęczmienia ogranicza ryzyko powstawania cukrzycy, a wyciąg z zielonej kawy wspomaga redukcję cellulitu i dodaje energii. Wystarczą tylko 1-2 kapsułki dziennie, by cieszyć się smukłą sylwetką już do końca życia!

Nowy rok to nowe cele i wyzwania. Aby udało się je w pełni zrealizować warto podejść do tematu z głową – szczególnie w kwestii odchudzania. Opracuj konkretny plan działania
i skrupulatnie go realizuj. Tylko w ten sposób osiągniesz upragnioną sylwetkę i zapobiegniesz efektowi jojo. W tym roku pewno się uda!

https://duolife.eu